Semesterplaner...

Hej igen !

Tänkte att jag idag skulle bloggbomba... eftersom att jag varit usel på att blogga sista tiden..

Vet ni vad vi skall göra på semestern ?
Vi ska åka till Skåne!!!

15 Juni åker vi förmodligen, och kommer inte hem förrens den 12 Juli (ev. tidigare/senare)
Känns både spännande, och liiiiite skrämmande att vara borta sååå länge..!
Eftersom vi skall åka 120 mil i bil så kanske det är någon som bjuder på kaffe på vägen ?
Vilka bor på väg ifrån Sundsvall till Skåne ? :)
     Andreá ?? :)


Vad ska ni göra på semestern ??


Jag chansar på att svärfar Claes kommer att visa mig dessa stenar ... :)


Hej hej /Frida!




Postat av: mli

Planering är inget som ingår i min sambos hjärna ;) Men jag antar att det bli Gbg och Piteå iallafall, varsin sida av Sverige :) Och på midsommar så ska vi till sthlm.. :)

Postat av: Peter

Ni är välkomna på kaffe i karlstad

2009-05-30 @ 22:20:37
Postat av: Heidi

Vi finns ju i södertälje =) Så här bjuds de på kaffe + annat om det finns vägar förbi

2009-05-30 @ 22:24:02
URL: http://silvermoon.blogg.se/
Postat av: Andréa

Självklart får ni hälsa på hos mig! Vore toppenkul! Är på Gran Canaria till den 17e juni men sen ska jag va i Växjö o jobba! KRAM!

2009-05-31 @ 09:52:43
URL: http://hideandseeklove.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits