Nu så ska jag väl ändå ha tid.....

Hej !
Och förlåt, i´m sorry, skall aldrig göra om det, jag ber om ursäkt!
Så där ja.. nu var det färdigt också ;)
Jag har verkligen blivit superdålig på att blogga, vet ej varför..
Kanske för att Arvid är lite mer tidskrävande nu, han sover mindre, är vaken mer, och vi leker på ett annat sätt nu.
Och så har vi inte varit hemma så mkt ...

Men men.. Nu till bloggning !

Som vanligt har jag minne som en guldfisk, så vilka bilder och vad vi gjort vilken dag.. det vet jag ej.

Men ska väl försöka att få ut lite bilder iaf tänkte jag...

Arvid åker racerbil på Willy:s ! :)


Åker matvagn med Karin :)


Äter glass (!) på IKEA :)



Återkommer med mer bilder senare.....
Någon vaknade och behöver mig :)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits