Fullt ös från morgon till kväll!

Hej hej!

Idag har jag och Arvid haft fullt upp :)

Vid 10.20 skjutsade vi pappan till jobbet, sen raka vägen hem för att fixa oss iordning för dagen.
Jag duschade medans Arvid "röck" ner kökshanddukar ifrån spisen :)

Sen på med kläder och blåsa håret (när jag blåser håret står Arvid i gåstolen och tycker att det är superintressant!!)
Kul att man kan roa honon så enkelt ;)

Sen åkte vi in till staden...
Parkerade bilen utanför försäkringskassan..
Första stoppet var på Försäkringskassan, förde över lite föräldrardagar ifrån CH till mig, tack :)
Arvid sitter snällt och väntar på våran tur..


På vägen ifrån försäkringskassan somnade Arvid i vagnen.. skönt :)

Sen förbi på skatteverket, för tredje gången försöker vi nu att bli skriven på rätt adress!
Sen en sväng in på banken, skall ändra lite bland konton, vill ju ha bästa räntan. osv. :)
På banken fanns det gratiskaffe, tack sa jag!



Efter banken så gick vi tillbaka till bilen som var parkerad ända borta vid försäkringskassan,
Arvid han sov så skönt i vagnen han...
 
Sen åkte vi för att hämta min nya fina mobiltelefon... men icke... :(
Får vackert vänta någon dag till ser det ut som ! tråååk...


Så utan ny mobiltelefon åkte vi vidare till bowlinghallen för att äta middag med pappan!
Jag åt jägarbigg (tror jag det var), CH tog en sallad och Arvid körde på bebisyoghurt..(ovanligt va!)

Sen ville mormorEva åka en sväng på Birsta för att låna ljudböcker i "media Jukeboxen", så då följde jag och Arvid med även dit...
Snälla mormor ville köpa present till Arvid :)

En svart fin tröja att ha nu till våren, och en tuff röd kortärmad body med Musse !

Tack snälla mormor!!

Appropå paket! Jag har ju glömt att visa vad fina saker Arvid fått sista tiden..
Denna fina sångbok fick han ifrån farmor och farfar när dem var här sist, Arvid ÄLSKAR den!!


Och även den här braiga stapelclownen fick han av dem!!


Han fick också en jättefin matskål och 2st skedar som indikerar om maten är för varm!
Tyvärr ingen bild på dessa, eftersom dem just nu är i disken :)


Och av mormor o Kjell fick han denna när han fyllde 7 månader!


Igår var vi och köpte rullgardiner till Arvids rum, blev kanon! mörkt och bra..
Vi köpte även rullgardiner till balkongen!
Så här fint ser det ut nu!

(Lägg även märke till att vi har LEVANDE blommor i fönstret... inte allt för vanligt!)


Arvid somnade vid 19.15 idag.. utan amning, 1-0 till mig!


Sen vaknade han till vid 20.00, då lyfte jag över honom till sin säng...och där ligger han nu!


Nu är jag nog färdigbloggad för tillfället!
Sov gott alla läsare!

Kram/FRida!




Postat av: Anonym

Storkillen! Ser ut som han behöver en ny bilstol snart!? :)

Den svarta tröjan var jättefin, är det Kappahl? Tror minsann Milo vill ha en sån... ;)

2009-05-14 @ 22:34:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits