Finns det några gratisluncher??

Robinsonfinal nu då.
Jarmo och en tjejkvinna i final.
Hoppas verkligen att Jarmo vinner!


Idag har vi varit på stan och druckit gratiskaffe, men östersundsborna drack tydligen mer..
(Iof. så tog kaffet slut i sundsvall,så då var det nog många som struntade i det...
 + att min mamma var där 15.45, men då hade dem slutat räknat folk !!! fast det skulle hålla på till 16.00!
Så jag tror att vi eg. vann... så dä så !

På stan hade vi stämts träff med Edde o Michael. Vi drack kaffe o sen åt vi lunch !
 
4 pojkar myser i solen :)


 (Michael, Edde, Carl-Henrik och Nils-Arvid)

Pappan och sonen :)




När vi var på stan så shoppade vi lite sommarkläder till lille Arvid.




Sommartröja o 2 par shorts !



FAN.....
Nu är robinsonfinalen över.
Hur fan kunde HON vinna?!?!? Är helt paff.
Robinson var bra iår, fram tills nu.
SUCK.
 Hon skulle nog inte klara många timmar själv på en öde ö... Gaaaah...
Jaja.. Jarmo var iaf. enligt mig en mycket mer värdig vinnare!


Nu ska jag dricka en Martini och läsa lite bloggar :)

Tjo /Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits