En till fråga !

En fråga till har kommit in, fyller på i listan (är det en lista om det bara är 2 frågor? )
***************************************************************************************************
Mlish.se frågar:
Milko-lover som du e, Vad skulle du säga om arla ringde och erbjöd dig värsta jobbet? :)

Frida svarar:
Om lönen var högre, och jobbet intressant så skulle jag ringa till Milko och säga att jag fått ett erbjudande ifrån Arla... Kanske tycker då Milko att jag skall få högre lön, och om jag då får samma.. så stannar jag! ;)
***************************************************************************************************
Sparriz.blogg.se frågar:
Har du nån "attgöralista innan du dör" ? Vad står de isåfall på den?


Frida svarar:
Gud så svårt och usch så tråkig jag känner mig!
Skaffa en bra sambo och ett barn stod på listan. och ja... nu är det ju fixat :)
Vill nog skaffa ett hus också, men inte på några år.
Ja tyvärr Evelina, men det är nog min lista nu. sjukt tråkigt svar fick du. sorry!


Keep on asking! /Frida!




Postat av: sparriz

de är lungt :) har själv ingen. du är absolut inte tråkig! Du har alltid massa tokiga saker för dig och då behöver man ingen lista;-)

2009-05-17 @ 22:22:13
Postat av: Anonym

Jag kommer ihåg en sak vi lovade varnadra när vi var liten, får se om du kommer ihåg!

Om jag dör, vad skulle du få ärva?

(Samma sak som jag skulle få ärva av dig)

=D

2009-05-18 @ 19:14:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits