Vissa kommentarer...

God afton.
(Detta gäller absolut till bara en av läsarna)

Jag har en underbar funktion på min blogg.
Jag väljer själv vilka kommentarer jag väljer att publicera här på min blogg.

Måste vara lite jobbigt att se att sin kommentar inte bli godkänd va?

/F




Postat av: Acca

hej tjejen!nån som skrivit nått dumt? fina härliga bilder från drakborgen!! men de måste väl va rätt stor ändå för att leka där? har fått den uppfattningen att de inte finns nått direkt för småttisar...iaf. så de är som arvid som snart börjat gå! natti natti! kram

Postat av: Frida

Elakt vet jag eg. inte, men så jävla onödig kommentar bara :)

Och då är det underbart skönt att man kan låta bli att publicera ..hihi!

Dessutom så tror jag att den människan blir enormt störd av en sådan sak också. haha

2009-03-02 @ 07:16:35
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: modern.......

Jahaja....som alltid när man inte får veta..så är det det man vill veta..vad någon har skrivit..men det vet vi ju alla att dumma människor som plumpar sig finns det..avundsjukan det kan vara en orsak..och det jag vet är att ni är bäst..ja och familjen Stockholm också så klart..pussi kram.....

2009-03-02 @ 11:47:50
Postat av: Jessica

Å jag som trodde det var för alla sär skrivningar jag inte blev publi cerad! :)



Närå... men nog blir man lite ny fiken :D

2009-03-04 @ 18:49:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits