FridaFridaFrida.....

EgoFrida gör ett egoinlägg... ;)

Namn –
Frida
Bor – Sundsbruk/Finsta
Syskon – En äldre syster, Elin heter hon
Ålder – 26
Född –  Ja, är vi inte alla det?!
Ögonfärg - Gröna
 Längd - 173cm
Sko storlek – Alltifrån 37 till 39, beror på skomodell...
Höger eller vänsterhänt –
Höger
Stjärntecken - Lejon
Hårfärg – Färgat
Födelseort – Sundsvall

DAGENS..
Låt – "
Tula hem och tula vall"
Kläder -
Svarta tights, svart klänning och svart linne
Smink – Foundation, eyeliner, ögonskugga, mascara
Underkläder – Basic
Mat – Korvstroganoff
Köp – Inget
Göra sen –Sova
Godis –
Inget godis idag :(
Pinsammaste – Har inte hänt något idag.. :)

SVARA ÄRLIGT..
Tycker du om att plocka svamp –
Nej, skogen är inte min grej... Ica går bra...
Tycker du om godis – Älskar godis!
Hur många gånger i veckan äter du godis – Oj, köper en stor påse i veckan.. småäter ur den ..
Äter du oftast nyttig mat – Nej, tvärtom...
Är du stark - Superstark, bär ju omkring på Arvid flera timmar /Dag
Var någontans på kroppen har du mest muskler – Armarna skulle jag tro
Tycker du att du själv är söt/snygg – Jag ser nog snäll ut iaf...
Ger du mycket komplimanger till andra – Ofta til CH o Arvid, tyvärr sällan till andra.
Är du nöjd med ditt förnamn – Mycket!
Tycker du att du själv är smart – Mjo, inte är jag dum iaf.
Vad är det sämsta hos dig – Att jag inte går och lägger mig i tid...
Vad är det bästa hos dig – Är att jag är snäll och vänlig
Har du bra självförtroende - Nej, inte överdrivet bra iaf. lagom kanske..
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -För många?
Tycker du om att vara med killar –Ja, speciellt 2st :)
 Känner du dina grannar – Nej, känns faktiskt skönt att inte göra det...
Vad har du för färg på dina underkläder - Svart
Använder du BH varje dag – Ja, så klart!
Svär du ofta – Inte ofta, men det händer...
Gillar du skolan –Gillade skolan när jag gick där..
Har du någon gång skolkat - Ja, det blev väl så ibland på gymnasiet.
Spelar du något instrument - Gitarr och tvärflöjt.. inte ofta dock.
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i -Bowling
Har du några tatueringar – Japp, 5st runt mitt ben.
Har du några piercningar – Nej, men hade i naveln o näsan förr.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag-Varje gång jag ser en...
Tycker du om djur –Små djur är bättre än stora.

 BRUKAR DU..
Sova -
Ja, lite för lite just nu bara..
Ta mediciner du inte borde ta - Nej, verkar väl puckat??
Dricka - Kaffe, vatten, Oboy, och något glas röd vin slinker väl ner ibland :)
Skada dig – Nej, iaf. inte med vilje..
Klä dig i svart- Ja, iaf upptill.. nertill är det oftast jeans..
Hata folk – Jag hatar ingen, men man kan ju inte älska alla
Lita på folk – Oftast så..
Skada dig med flit - Nej varför skulle jag det?
Drömma mardrömmar – Förr, inte nu längre.
Gå i skolan - Nej, jag är mammaledig nu, annars jobbar jag heltid.
Gå i kyrkan – Går på kyrkis ibland, och babysång via kyrkan. Aldrig annars

NÄR..
Åt du senast –
Jättelänge sen, ska ta en macka innan jag går och lägger mig.
Läste du ut en bok senast –Hmm, vet faktiskt inte.. men lyssnar på ca 1 bok/vecka.
Köpte du något senast –minns inte.
Svor du senast – men hur ska jag komma ihåg det??
Sjöng du senast – Var väl vid 18 tiden då Arvid nattades
Klagade du senast – Ungefär också vid 18-tiden...
Klantade du dig senast – Vet inte.

HAR DU..
För många vänner -
Nej.
Förföljelsemani - Nej
Någon annan psykisk sjukdom - Nej
Skadat någon – Ja, tyvärr så råkar jag ofta kliva på CHs onda stortå..
Färgat håret - Ja.
Egen dator – Ja
Gjort bort dig rejällt –Säkerligen.. :)

ÄR DU..
Snäll –
Så klart jag är!
Snygg – Inte ful iaf.
Söt – Nja, mer snäll tror jag
Lång – Avgör själv, 173cm...
Kort – Om man jämför med CH...
Klantig - Enligt CH...
Tönt – Bara ibland ;)
Tjock - Har ett gäng gravid/godiskilon kvar att bli av med...
Smal – Nej.
Romantisk –Nja

Jag utmanar den som vill! Kommentera ifall ni gör den så jag kan läsa era svar =)




Postat av: evelina

Va?? har du tatueringar?? visste jag inte. måste jag få se nästa gång vi träffas.

2009-03-05 @ 17:23:22
Postat av: Anonym

usch!

2009-03-05 @ 17:23:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits