Utelek, Linnéa och duschmys !


Hej !
Idag har det varit fullt ös!

Arvid vaknade 06.50 idag... Jag och Arvid lekte i ca 1 timme..
Sen sov vi från 07.45- 09.45.. såå skönt!

När vi vaknade 09.45 insåg vi att det helt plöstligt var stressigt...
11.00 skulle vi vara i Sidsjön .. men vi var väl där till 11.30 .. :)

i pulkabacken fanns några man kände igen från båda kyrkis och även babysången!
Arvid han sov sig igenom 99% av pulkautflykten...
Men CH hittade en annan lekkamrat som han drog upp och ner för backen!
 
Carl-Henrik och lilla Nicole :)



Trots att det idag var 7+grader så kändes det kallt i backen...
Ingen sol, och mycket blåst... trist...

Efter dagens utelek så åkte vi hem och spelade lite guitarhero!
CH är nog bäst i familjen... just nu.. jag ska öva !! Massor......(dålig förlorare!)

Efter spelet så käkade Arvid middag... till efterrätt fick han blåbär..
Blåbär+ bebis = Blå bebis !!!
Blå bebis =Dusch !

Visst är jag vacker !



Men vad händer ?!? Det blåa försvinner ju !


Vad är det som kommer från den där saken?!? ska ni inte rädda mig??


Det smakar faktiskt rätt gott i allafall...



Arvid trivs bättre med att duscha än att bada... sitter nog rätt bra där :)



Klockan 16.00 var det dags för Carl-Henrik att arbeta.. Jag och Arvid åkte då till Linnea på en fika!
Linnea och Anders har så himla fint hemma hos sig, ljust och fint !

Arvid och Linnea:



Vi kom hem ifrån Linneá vid 18-tiden..
18.30 var det gröt... gick "så där" med gröten idag....
Men men.. Arvid ville busa lite innan det var dags att sova idag.

Ligger på mage och övar nacken...


Övar på att sitta :)


Ligger i sin egen säng och varvar ner...


Sen insåg han vad som var på gång... ty pyjamasen åkte på....

Fick brottas i ca 10 minuter.. sen sov han såå skönt :)


En film har vi också att visa idag! Arvid pratar och visar vad han är duktig på att vända på sig :)



Nu ska jag titta på "så ska det låta" ...

Hej hej!






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits