Uppdateringsdags....

God Afton!

Jag är en dålig människa, förlåt mig.
Jag lovar att bättra mig, jag ber om ursäkt.
Jag skall blogga varje dag lovar jag. i´m sorry.

I går kväll kom Carl-Henriks mamma, pappa och farmor upp till S-vall!
Fika och umgås gjorde vi...
Idag har vi varit på stan och shoppat lite.. även fikat :)

Nu på kvällen kom min pappa och hans Agneta hit och åt middag med oss.
Dem uppvaktade även CH på födelsedagen  (som är imorgon)

Imorgon är det handbollsmatch för CH, vi andra får vara publik...
Hejja hejja SHK !

Bilder är tyärr inget jag har att erbjuda nu ikväll.. men imorgon så kommer det nog några..

Hej och god natt.




Postat av: Finn Zetterholm



Hej Frida.

Kan du inte maila mej på min adress ovan,

så ska jag skicka dej texten till min sång

Efterlysning av Pippi Långstrump, som du ville ha.



hälsningar

Finn Zetterholm

2009-03-15 @ 17:02:51
Postat av: Anonym

vem ber du om ursäkt till? Lät lite roligt bara, "förlåt för att jag inte bloggat"..

2009-03-16 @ 17:27:37
Postat av: Frida

Hej anonym.

jag ber om ursäkt till mina trogna läsare så klart :)




Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits