TÄVLINGEN AVSLUTAD !

God morgon!

Söndag idag, och gissa om vi tog sovmorgon ;) 05.45 började Arvid stöka på...
06.15 gav jag upp och klev upp... jättepigg verkligen.. hehe..

Men eftersom jag fick sovmorgon igår, så får CH det idag.. rättvisa skall det vara !

idag har vi full schema, men så går det när hjärncellerna inte gör sitt jobb... hihi...
Har iaf. skaffat en kalender nu, skall skriva allt som bokas i den !!
Men men, jag har lyckats lösa dagen på ett perfekt sätt, allt hinns med!

Tävlingen är nu Avslutad.
Innan dagen är slut så skall jag avslöja vem som är vinnaren. Jag, tillsammans med Chefen på Pashion i Birsta skall tillsammans läsa igenom alla tipsen, sen så!

hej så länge!




Postat av: Jessica

Du har mail... :D

2009-03-01 @ 11:00:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits