och vinnare är ....

Vinnare av min tävling är
"Piipen"

Hennes anledning var:
"Jag har en bra anledning att få en såndär maskin =)

När jag sålde jultidningar typ -94 så fick man en premie. En Tetrisdosa.
Den la min mamma beslag på och har således suttit och pillrat på den sedan dess och tro mig eller ej men den funkar faktiskt fortfarande.

Dock ej lika bra som -94 men ändå...
Hon är besatt av den lilla maskinen och när jag skulle åka bort en helg -94/-95
så gömde jag den för mamma så hon skulle låta mig ha den ifred.

Gissa vem som ringde och skällde på mig? -Mamma!
Hon kanske behöver ha nån ny pryl att pillra på nu när tetrisdosan ändå har blivit 15 år gammal !
"

None

Piipen...
mailar dina adressuppgifter till mig:
([email protected])

GRATTIS ! :)





Postat av: Piipen

Men oj vad roligt =) Tackar! Nu blir lilla mamma glad =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits