Mera monster....

Hej.
Jag är helt slut!

Arvid är jättetrött + övertrött + all annan trött man kan vara.
MEN.. han vill inte sova.
Jag vyssar, jag gungar, jag ammar, jag ger gröt, jag sjunger, jag gör allt.
Men så fort det är nära att han somnar, så inser han det och skriker rakt ut..
Han blir alldels röd, nästan lila...
Sen lugnar han ner sig, och vi börjar om.. vyssa, gunga, amma, ja.. osv...
Men samma sak varje gång....

Är tyvärr alldels för slut för att plocka på honom overallen och åka bil...
Har feber och 0% energi... på riktigt.. ja.

Promenad är inte att tänka på. som sagt... 0% energi...

Nu åker han omkring i sin gåstol.. är för tillfället nöjd.. hur länge??

Jag hoppas för allt i världen att han ska bli 100% frisk snart..
Och hoppas så klart även att han återgår till sina "normala" sovvanor..

Nu ska jag dricka 2 koppar kaffe.
hej/F




Postat av: Jennie

Krya på dig! Jag hoppas att han somnar snart så kanske du får vila lite.

Postat av: farmor

Snart kommer farmor och farfar, då skall farfar Nils-Arvid och jag ut och gå så får din mamma sova lite.

Sköt om dig och krya på dig!!!!

hälsar vi bägge.

Kram Kram

2009-03-07 @ 17:09:21
Postat av: Elin

Åh, jag lider med dig! Det är så SVÅRT med övertrötta barn... och att du dessutom är sjuk, jobbigt!!

2009-03-09 @ 07:48:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits