Lillfisens första tand har tittat ut !

Hej hej!

Idag har jag och Arvid varit hemma och myst, men även hunnit med
en promenad med
Helené och Elton !

Hela dagen har det varit underbart väder med sol.. utom när vi gick !
men men.. vi var ju ute iaf :)


På efermiddagen åkte vi till bowlinghallen och åt middag med pappan.
Jag stoppade in ett finger i munnen på Arvid... och vad känner jag?
Jo, en tand !!!! Arvid har fått sin första tand, eller iaf så har en liiiite bit tittat upp ! :)
Mammas och pappas stora fina kille :)

Nu är jag här hemma med världens tröttaste kille.. men han vill INTE sova.
Och lite förståelse har jag....klart man skall klaga när det gör ont !
På en vecka har han:
* Varit dunder förkyld
* Fått öroninflammation
* Fått "5-månaderssprutan"
* Fått sin första tand!
(+ att grannhunden yyyler så man kunde tro att vi har en hund instängd i garderoben!)

Stackars lillfisen...!!



Bilder från dagen kommer när liten fis har somnat...(när vet bara han själv...)

hej så länge!




Postat av: mli

Åååh stor kiiisen ;D Förstår att du blir stolt! hihi


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits