Gårdagen!

God morgon :)

Jag har skaffat en kalender, vilket jag borde ha gjort tidigare!!
Igår hade jag på något sätt trippelbokat oss, men som tur var så fanns det folk som påminde mig om allt.. haha...
Jag har som sagt skaffat kallender och nu skrivit in allt i den!!!!

Dagen började med att vi vid 11.30 åkte hem till Michael, Camilla och Nicole !
Camilla hade bakat både äppelpaj och morotskaka, supergott!!!
Lilla Nicole har lärt sig att gå med gåstol nu, sååå duktig!!!

Arvid och Michael :)




Nicole drar Arvid i örat :)




Småbusarna...




Jag skulle fota Arvid o Nicole, men tyligen så tyckte dem att Michael var roligare.. :)




Arvid fick låna Nicoles prinsesshäst :)



På kvällen var vi hem till min pappa o hans Agneta (aka. Arvids Morfar o Agneta)
Supergod mat bjöd dem på .. riktigt jäkla gott var det!!



Morfar tyckte att Arvid skulle få smaka öl... tokmorfar!!


Eftersom han inte fick smaka öl, så tokade morfar till det ännu mer :)



Agneta och Arvid lekte lite med några olika lock.. :)



hej så länge!




Postat av: jenni

Alltid bra att ha en kalender så man kan planera och se till att inte bli dubbel- eller som i ditt fall trippel bokad. :)

Postat av: kusin jenny

men SÅ himla härligt att få se roger såhär! (hehe, jaja, det är såklart kul att se arvid med, men ändå :D )

2009-03-02 @ 20:39:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits