En liten film !

Hej hej!
Då skall dagen som vanligt redovisas!

Arvid och jag är nu frisk (jag har lite dumhosta kvar, men det räknas inte)
jag och Arvid var i stort behov av att träffa andra människor..
Bästa grannen
Helene och hennes son Elton stälde som vanligt upp :)
Först blev det en fika med CH på bowlinghallen :)
(bilder kommer imorgon, Helene fotade..)

Sen efter bowlinghallen så tog vi en sväng på BirstCity..
Mysigt, men Arvid var tyvärr inte på shoppinghumör.. men men :)

Har inga bilder alls att bjuda på idag.. men däremot en liten film på Arvid!
Arvid har ju som jag skrivit förr, börjat äta "vanlig" mat...
Vissa saker gillar han, andra får honom att vilja kräkas ;)

här bjuder vi honom på Pasta med kyckling, Broccoli och även Päronpuré..
Det är päronpuree´n han vill åt... det andra gillar han INTE.. hihi...
(tyvärr väldigt dålig kvalitée på filmen, men men...)


Arvid sover sen klockan 19 (tror jag...)
Carl-Henrik arbetar och sliter i ca 1 timme till...
Själv ska jag hänga tvätt, sen soooova...

KRAMKRAM!




Postat av: Mli

Har du slutat amma helt?

Postat av: Acca

hehe så söt han är å verkligen vet vad som är vad:)roligt när man ser utveckling.på fredag är de förresten föräldragrupp 11:00 har jag för mig det var...jäklans skit väder idag oxå:( skönt att ni blivit friska men synd ni missa sången igår!kram kram

2009-03-11 @ 07:51:45
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: dess

haha vilken underbar video just att han verkligen ratade allt utom päron

2009-03-11 @ 08:54:53
URL: http://dessthea.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits