Dagen !

Hejsan hej!


Morgontrafik i vårat vardagsrum !



Idag har det varit fullt ös!
10.15 Skjutsade CH till jobbet
12.00 Hämtade Karla o Theodoré
12.30 Babysång
14.30 5-månadersspruta för Arvid
17.30 Grannarna på fika!

Babysången gick fint... ända fram tills att det var dags för fikat.. då "spårade" Arvid ur...
Han ville INTE att jag skulle få äta den goda våfflan som det bjöds på.. nej nej...
Men Karla var snäll och höll Arvid medans jag åt  TACK!

14.30 var det dags för den där hemska ... eller dem där hemska.. 2st sprutor på min lilla bebis!
Arvid skrek rakt ut! Sen blev han tyst och lugn när jag vände honom mot mig o kramade :)

Efter sprutorna var han ledsen och arg.. men det gick över när vi kom hem och han fick sova en sväng..

Vid 17.30 -tiden kom
Helene´och Elton på fikabesök!
jag stod för Té, Helené hade baka supergod kladdkaka ! MUMS !

Pojkarna ville så klart vara fotomodeller!!

Fina prinsarna ! :) Elton i finkläder, Arvid i pyjamas :)


MammaFrida har råkat komma åt någon knapp, så färgerna på bildern ser knas ut..
Tur att pojkarna är så vackra, så det blir bra iaf !! :)



Prins Elton!


Arvid ville visa att han är mindre än Elton...


Men egentligen så är dem ju lika långa ! (nästan iaf)

(Arvid ser ut som ett streck jämfört med Elton.. haha.. smalfis!!)



Nu sover Arvid så skönt i sängen.. än så länge har han inte fått någon "sprutfeber"...

Nu ska jag plocka, sen sova skönt jag också!

Kram o hej!




Postat av: Helené

Haha, vilken tjockis jag har :D Men du fick ju till bra bilder, på mina ser dom full ut ;)



Tack för sällskapet i kväll!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits