bil underbara bil. . Du får min

0-40451adb2f026dffa20cbe34182fe79b.png

bil underbara bil. . Du får min son att sova! Berätta hemligheten,jag ska vara tyst, jag lova! 03.20 åkte vi från vårat hem, jag kör nog omkring till fem. <br> Hur gör man om man inte har någon bil har? Gråter barnen i flera dar? . . <br> Tack bilen, amen!





Postat av: mli

Va duktiga ni är som kämpar på! Duktig Mamma Frida! Massa styrke och krya på dig kramar till dej & Arvid!

Postat av: Helené

Hua, jobbigt :/



Ja, jag funderar på de oxå. Men, jag känner inget :/ Så jag vet inte.. Hoppas de blir bättre snart iaf, man orkar bara inte!

2009-03-31 @ 12:29:40
URL: http://missh.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Nä... barnen gråter inte i flera dagar om man inte har bil, men det blev för min del hjulspår av vagnen på parketten och väldigt ömmande axlar när mina barn var bebisar.... :)Ni får tänka när det är som värst och jobbigast att utan att ni hinner blinka så kommer ni köra runt på nätterna av helt andra anledningar ORO :D (små barn... stora barn ni vet)



E ni hemma för ett fikabesök lördag eller söndag eftermiddag förresten?



Kram

2009-03-31 @ 14:31:22
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Åker ni bara runt runt? Sover han inte inne? Jobbigt! Oliwer har bara haft några enstaka nätter som han har vägrat sova. Kramar

2009-03-31 @ 23:06:42
URL: http://soffiz.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits