Babysång, middag hos grannen och en trött fis...

God afton!

Idag har jag och Arvid varit på babysång igen.
Arvid var inte på något vidare sånghumör idag... dock så hade han varken ätit eller sovit innan, så det var nog inte så konstigt.
Men trots detta så ville han varken äta eller sova när vi var där...
Så efter att ha sjungit en liten stund, provat äta yoghurtspuré och mammafrida ätit macka..så åkte vi hem istället.

Arvid sov en lite stund, sen var det dags att gå till våra supertrevliga grannar
Helene och hennes lille Elton!
Jag var ditbjuden på middag, sjukt trevligt ! :)

God Tacopaj hade Helene gjort, mums sa jag !
Arvid han rejsade omkring i Eltons gåstol han.. jag tror att han körde in i allt som gick att köra in i :)
(lånad bild från Helene)


Elton sov när vi kom dit.. men efter ett tag vaknade han och då var det middagsdags för honom!

Så här glad blev Elton av korvgryta!



Tack för trevligt sällskap och jättegod paj :)


När vi kom hem från grannarna så ville Arvid gymma lite...





Arvid gillar mer och mer att leka på sitt rum....
Han brukar få leka där på morgonen då jag blåser håret och sminkar mig...
Han har dock börjat busa där inne!!!!

"Undrar om mamma blir arg om jag drar ner alla kläder".....




Arvid fick ett par fina gåskor av kusin Emma, moster Elin o Simon..
Nu har han vuxit i dem.. sååå sött :)



Arvid med "påvemössan".. Sötknoppas!




Här 2 bilder från helgen...

Morgonmys med farfar... både hade pyjamas på sig :)

(upptäckte nu att klockan var 11.24 när bilden togs... lång morgon )


Här en bild på Arvid och farmor på sushirestaurang !
Tyvärr suddigt, men så är det ibland när man ska fota lillbusen :)




Nu är klockan över 12 på natten... inte bra!
Jag måste verkligen gå och lägga mig nu... tråkigt men ett måste.

Tack för nu, höres imorgon!




Postat av: Helené

Super trevligt i går! :) Måste vi göra om.



Vi ses senare i dag! Hoppas ni haft en bra natt, de har I N T E vi haft kan jag lova..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits