Sverigedemokraterna...

Hej på er !

Första inlägget på några dagar nu..
Har dock mobilbloggat, så jag har ju iaf. bloggat.

Skall blogga våran stockholmsresa senare....

När vi imorse kom hem ifrån tåget (tack för skjutsen snällaste grannRoger!)...
så möttes vi av en massa sånna där plakat som olika partier har satt upp..
Eller massa vet jag inte.. men iaf. socialdemokraterna samt Sverigedemokraterna....


Jag tycker att alla får väl tycka vad dem vill.. men Sverigedemokraterna.. nej tack.
Blev förbannad när jag såg skylten...
Men senare när jag och Arvid varit in på stan och var på väg hem så såg jag en tjej som stannade sin bil
och ryckte ner Sverigedemokraternas skylt !!

Fan va bra gjort av henne ! Hon var modig och stod för vad hon kände!


Ang. SD så har jag sett dem både i Sundsvall och i Stockholm...
De har stått och snackat och velat sprida sitt budskap...
Dock har de enda åhörarna varit poliser.. i Sundsvall så var det väl en 10-tal poliser...
I Stockholm var det närmare 30 tror jag...
INGEN (vad jag såg ) lyssnade till dem, och uppskattade vad dem sa...
Folk verkar som tur är ha mer vett i huvudet än så.














Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits