Hundägare!

Hej hundägare.

Jag gillar inte hundar.
Nej, inte alls faktiskt...

Så snälla hundägare:
* Sluta säg "Nej, han är inte farlig, han är snällast i världen"
* När ni möter en barnvagn, håll i eran hund, inte trevligt med hundar i barnvagnen!
* Plocka upp skiten efter era hundar
* Uppfostra era hundar väl

Håller på att bli galen på grannens hund.
Den yler hela kvällarna, och dagarna.
Så fort ägarna åker hemifrån, så yler den stackarn... (ca 25 veckor är han)

Jag kommer aldrig att gilla hundar. Nej, det går inte att övertyga mig.

/Frida!





Postat av: Sra

"Ska jag gå hem till dig och skita på din gård?"



Det var vad jag valde att säga till en hundägare som lät sin hund bajsa på vår gård! i d i o t ! !

2009-06-11 @ 22:36:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits