Försöka blogga ikapp....

Hej på er !

Vilket underbart väder !!!! SOL SOL SOL !

Vi har det jättebra här i Ystad (nybrostrand)
Jag har faktiskt fått massor av fin färg på kroppen, lovely !!

Arvid sover och äter bra. värre med dryck.. men men.
Han får glass och bebisjuice så mkt han vill.

Igår var jag och Arvid i Malmö med min kusin Jenny ! Mycket trevligt :)
Såg massa skoj (bilder längre ner) Åt gott, och tjattrande :)

Idag har jag och Arvid varit inne i Ystad och kollat på folk och fåglar !
Sen var vi på jakt efter en badpool till Arvid.
Åkte på ÖoB,  Rusta och Coop.. ingen hade kvar...
Sen hittade jag efter lite letande till Jysk, och där fanns en !!! (bilder längre ner!)


Orkar inte skriva mer. sjult varmt här. ca 26grader inne. pust ...

Bilderna kommer i fel datumordning.. huller om buller....
Men men... =)

Midsommarfirande.... Men vad gjorde BarstaBosse i SKÅNE !???!??


Midsommarfina pojkar :)





TT, kusinJenny och Arvid :)


Med risk för fel så säger jag att det här är öresundsbron....


i en park som Jenny visade oss så fanns det kängurus !!!


Det här är vad jag kallar växthus....


Oj, vad är det här mamma?









Mamma, nu har jag suttit i säkert 5 minuter utan att ramla !!!






Spanar ut lite...


Kolla in huset en bit in... skönt för dem att dem iaf. slipper måla huset ;)




Nu var det slut med bilder... finns så klart mååånga fler, men uppkopplingen är liite seg..

Tack för idag ! KRAM !




Postat av: Acca

storkillen då! duktig han blivit på att sitta själv!skönt att sommaren tycks ha kommit så man kan få lite färg som sagt:) i år kan man ju inte skylla på att man bara haft 4 veckors semester därför man inte är så brun...ahha ha de bra! saknar er här hemma! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits