Drakborgen, klosslek och mys!

Hej hej!

Idag har vi varit på drakborgen och lekt !
Arvids och mina vänner var också där.. skoj!

Arvid leker med en boll (japp, tröjan är ROSA !)


Nelly bestämde sig för att klätra lite på Arvid.. sötnos!


Sen klättrade Arvid och Nelly lite på Mirja :)


När vi kom hem så lekte Arvid med klossarna han fick igår..


Mammas prins!


Käkar självklart på klossarna...


Men efter ett tag så fattade han att man kunde göra annat med klossarna..
Här gjorde han visst ett litet torn...




Efter lek och gröt så var det dags för sömn...
Idag gick det riktigt bra att lägga Arvid..
Bara lite gnäll och skrik.. 1-0 till mamman !

Nu ska jag som vanligt plocka lite här hemma...
Sen är tanken att jag skall lägga mig tiiiidigare än vanligt..
Före 21.30 är mitt mål...
/Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits