bloggtorka...

Hej mina fina läsare :)

Har blivit dåligt med textbloggning på slutet...
Dock så har jag MMS-bloggat bättre än någonsin förr...

Vi har det superbra här i Skåne/Ystad/Nybrostrand !
Idag har jag och Arvid tagit det lugnt inne i stan.
Kollat på fåglar, matat fåglar ...

Dagarna rullar på här... varmt och skönt.

På Fredag åker vi upp en sväng till huvudstaden, men åker sen tillbaka till Skåne några dagar senare igen...

Arvidrapport.
Arvid trivs bra i Skåne..
Han håller sakta men säkert på att lära sig att åla.. innan har han endast rullat!
Han äter mer gröt än han brukar på morgonen å kvällen.
Maten går sådär...lite sämtre än för någon vecka sedan.
Han ammar fortf. på nätterna... ingen höjdare... hmm...
3 tänder har han, en 4:e är på gång...

Jao... det var väl allt för nu...
Blev verkligen ett tråkigt inlägg. varken humoristiskt eller korrekt..
Jag skyller på att jag är mycket trött och solstekt.

Här lite bilder i blandad oordning.

Jag tog med Arvid till tivoli, men han var bara sur &  ville därifrån..


Min och Arvids utsikt ifrån vårat solställe :)


Fotade en blomma när jag satt o solade. rätt bra för att vara med mobilen.
Har ej lärt mig nya telefonen än... skall prova mer i morgon...




Arvid hade äggstra kul en dag....




Bryggmys med hela familjen idag Söndag 21/6...









Sov gott på er !

Kram å hej /YstadsFrida! ;)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits