Arvid kan klappa händerna!

Hmm..
Skulle jag sova klockan 21.30 idag.. ?
Missade visst det.. som vanligt.. suck.

Har iaf. plockat ihop lägenheten till det skick den skall vara i....
Det är ofta jag plockar... varje dag.. :)
Plocka för mig innebär tex.:
* Lägga tillbaka Arvids leksaker i lådan
* Torka bänkar och bord
* Ställa tillbaka alla skor som Arvid dragit runt med
* Vika tvätt
* Damma
* Hänga in kläder i garderoberna
jao.. städa alltså... vet ej varför jag envisas med att säga "Plocka"...

Jag "plockar" nog ca 2 timmar varje dag.. minst.. ibland mer eller mindre hela dagarna..
Jag "plockar" och mamma "travar" :)  (spelar på Trav, inte så att hon är beroende, men hon säger så när hon spelar på trav.....)
Ang. mamma så säger hon inte heller order SKREV.. hon envisas med att säga SKRIVIT...
Jag tycker att hon gör rätt i det. Ordet SKREV borde inte finnas. eller, jo, men inte när det gäller något som man skrivit..
äsch.. fan va yrt.. haha....

Tänkte iaf. avsluta dagen med en liten film på min älskade lillprins!
Han har börjat klappa händerna när han blir glad ! Supersött!
Och så lyckades jag även fånga hans "jag är mätt nu" beteende på slutet ! :)




Tac och godnatt, jag ber så mycket om ursäkt för att detta inlägg blev mer än yrt !

/Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits