idag, 27år och 1 dag.

God morgon!

Varför sover inte Arvid längre när han somnade sent ??
Han somnade inte förrens vid 21-tiden igår.. och ändå vaknade han 05.45...
jaja.. Nu sover han iaf. men jag hade inte ro att somna om idag...

Igår var det som sagt min födelsedag !
Jag väcktes med skönsång klockan 06.15 :)
När jag kom ut i vardagsrummet så hade pojkarna gjort en superfrukost ,
och dem hade köpt massa paket !!


Jag äääääälskar paket ! :)
Och där satt jag, lycklig som ett litet barn. men superfrukost och paket. UNDERBART!

Vad var det i paketen då?

MASSA FINT så klart !!!
Soda Streamer !
Cola smak, päronsmak och bordsvatten (citron)
Choklad foundu (stavas??)
4 pocketböcker i en mysig låda!  (perfekta böcker hade dem valt, puss!)
En superfin burk !
En miljökasse med jag på ! :)
Och GODIS !

Tack mina finafina pojkar !!!!

Efter att frukosten var uppäten och paket öppnade så var det dags för Arvid att sova igen :)
Själv sov jag inget då heller, jag satt och kollade på mina fina paket.. hihi.
Vi drack hemgjord läsk på morgonen också så klart... =)

Jag har verkligen världens bästa födelsedagsfirarsambo!
Han förstår att man skall fira, och att man skall göra det ordentligt..
Alltid lyxfrukost och massa paket.. puss !


Dagen bestod sen av att städa och dona här hemma. och leka med Arvid så klart !
Sen på kvällen kom min pappa och hans Agneta och fikade.
Paket fick jag också... Presentkort på MediaMarkt !! :)

Gå inte morfar....

Arvid tog morfars motorcykelskor för att han inte skulle åka...

Bild i rörelse.. hehe..



Kan inte hjälpa att jag tycker att min tårta blev himla fin...
Och inte bara fin, utan mycket god också!  :)


Eftersom jag äääälskar godis, så ser den ut som den gör...hihi...


Igår kväll och i förrgår kväll höll Arvid på att göra så här....

Pappas trygga hand vaktar varje sekund...

Nu imorse lämnade jag Arvid ensam i max 10 sekunder (hämtade telefonen i sovrummet)
När jag kommer tillbaka så har han ställt sig upp mot TV-bänken !!!!
Mammas lillfis... akta så du inte slår dig.. bättre att göra sånt när mamma sitter bakom !

Det är jättehärligt att se vad snabbt det går... men hua så rädd man skall vara nu då.. :)


Idag kommer grannarna på fika!!

KRAMAR /Frida!




Postat av: mli

När får vi komma och fira då? :(

Postat av: Heidi

Tokdiggar Arvids frisyr =)

2009-07-31 @ 09:56:23
URL: http://silvermoon.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits