En dag inne i city..

Hej på er !

Idag har jag , Carl-Henrik och Arvid varit på stan.
Vi gick och tittade lite.. Arvid fick nya kläder från P.OP !
2 tröjor och 1 par byxor. kanon!  Endast 180kr. Rea är skoj!
(mobilbloggar dem senare)


Mat åt vi också, på Texas. Buffé we like !

Sen hade det plötsligt gått 2,5 timme och parkeringstiden höll på att gå ut..

Lillkillen vid stora fontänen...


Och så lite närmare...


Trots att solen inte var med oss idag, så hade vi mysigt :)

Pratade med min pappa på vägen in till stan.. han sa att solen kommer på måndag..!
Hoppas att pappa har rätt !

Snart fyller jag år... 27år !
Vad önskar jag mig då?
Hmm.. alltid lika svårt..

Men...lite tips..

Soda streamer.




Sockervaddsmaskin för hemmabruk




Presentkort på MediaMarkt




Mascara


Chokladfontän !!


Och självklart presentkort från IKEA, H&M osv.

Men givetvis så blir jag glad för alla paket!! :-)
Blir glad utan paket också för den delen...
Men jag täntke att det kunde vara bra med lite tips!
(man skulle kunna tro att jag fyller 12 år med tanke på vad jag önskar mig.. hihi


Nu skall jag slöa framför TVn !
Sonen sover, och sambon är på träning.

Tjo/Frida!




Postat av: Modern.....

mm..okej nu vet vi vad du önskar dig..då köper jag mascaran..den är billigast..smart va..för ett paket det blir väl bra..hej hopp......

2009-07-24 @ 09:38:40
Postat av: FavvvoKjell

Jag tror att det som bäst kan bli ett par strumpor till dig Frida...kallar man den finaste killen som finns för m......bebis utan att be honom om förlåt så kan det bli så!! Men jag vet att snart är det den 2:a augusti och den killen fyller 10 månader DÅ KOMMER HAN ATT FÅ ETT PAKET SOM ÄR STORT!!

Hälsningar FavvvoKjell

2009-07-24 @ 11:59:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits