Blogga bör man....

God afton !

Nu blir det ett sånt där knäppt blogginlägg...
Bara massa bilder.. helt utan ordning..
Men detta gör jag för att komma ikapp med bloggandet.
sorry..

Bilderna som kommer här nedan är alla ifrån våran semestertripp...!

Badbilder på prinsen!

Nya poolen !


Poolen var på annan plats, därav bad i denna låda! :)



Full ?



Efter bad måste man torka :)



Danmarksresan

På väg till Danmark



Prinsarna i Danmark !


På Tivoli !



Jag o Carl-Henrik på Tivoli !



TrippTrappstol !



CH tog en bild på mig, vad gör gubben i bakgrunden  !?!?



Ölpaus på danskpromenad.


Världens längsta man +  CH som är 2 meter och svärfar som också är det!


Här även med CHs farmor Elsie, som är 170cm (tror jag !)

(slut på danmarkbilder)


Emmabus och Carl-Henrik pratar ...




Vi lånade Emmabus och åkte och lekte !



Arvid o Emma lekte på Emmas rum !



Arvid och CH äter glass :)


Tåg kan man också äta...




Svärfar Claes älskar utflyter, här visade han oss vart dem har spelat in
Bregottreklamerna... Dock inga kossor på bilden :)


busbebisen


Hahahahhaha... Ni ser väl vad fint dem ler på bilden :)


Vi hittade ett Internetcafé..hela 2 datorer fanns det där inne :)



Sjukt fullpackad bil......



Så himla rolig jag är.......




Nä... nu orkar jag faktiskt inte mer...

Önskar att jag hade ork och tid att skriva mer, att vara rolig och så.. men nej.
Inte idag.. sen kanske, en annan dag :)



Våran semester var iaf bra, men lite lång ....

ca 400mil har vi åkt på 4 veckor !
Sundsvall-Stockholm
Stockholm-Ystad
Ystad-Stockholm
Stockholm-Ystad
Ystad-Danmark
Danmark-Ystad
Ystad-Stockholm
Stockholm -Sundsvall

Blev lite körande.... (inte för mig dock, men för CH)

Första 2 veckorna bodde vi hos CHs mormor o morfar.
CH byggde hus och jag och Arvid matade fåglar.
Sen åkte vi till sthlm å grattade svärmor.
Sen ner till Ystad igen, men då flyttade vi in i huset som dem spikar på.
Mycket flotta hus där i området.
Bilder på huset kommer senare, när det är färdigt :)

Nu går ögonen i kors.


kram o hej !


Så fruktansvärt söt han är .... :)





Postat av: Den bästa mormorn..och mamman........

åh vad mycket mysiga bilder..åh så skönt att ni är hemma igen..du skriver att du inte orkar vara rolig..mm..men hallå där du skriver ju massor med skojiga kommentarer..tack för att jag nästan fått vara med på semestern..ja bild mässigt i alla fall.. kram kram...........

2009-07-12 @ 00:01:00
Postat av: Sara och Wilmer

Så roligt att få se bilder från er semester å på Arvid! Dt ser ut som ni haft dt mkt bra med många upptåg ;-)



Hoppas vi ses snart!

2009-07-12 @ 00:24:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits