Lista...

Utmanad av Malin

4 av mina favoritprogram på TV
*Bonde söker fru
*Dokumentärer om udda människor (får mig att känna mig fullt normal )  :)
*The Office
*..hmm.. hjärnstopp.. kommer ej på något...

4 saker jag gjorde igår
*Åt tårta till frukost
*Uppvaktade svärfar som fyller år idag (Hurra igen!)
*Myste med sambon och Arvid
*Åt oxfilé och potatis till lunch ;)
 
4 saker som jag ser fram emot
*
Arvids första ord
*Arvids första stapplande steg
*Dagens inköp ;)
*Frukosten...

4 av mina favoritrestauranger

*Innergården 1891
*Max
*Big boy
* "Svärmors oxfilérestaurang"  ;)

4 saker på min önskelista

*Det jag ska köpa idag
*Sockervaddsmaskin
*Ny bil
*Ett konto som fylls på med pengar varje dag :)


 4 personer jag utmanar:
Anna-Carin
Angelica
Mli
Pernilla




Postat av: Angel

Fixat! :)

Postat av: FavvvoKjell

Vart kommer restaurang Enjoy på lista då???

2009-01-06 @ 22:27:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits