25 frågor!

Ännu en lista idag...
Till alla mina bloggläsare...kopiera gärna listan !
Skriv gärna att ni gjort det så jag får läsa era svar också!!

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
Huvudet (dvs. håret o ansiktet)

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj,
 vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?
Shit så svårt.. sjukt nog så trivs jag väldigt bra i Sundsvall...
Men fine... Stockholm skulle väl funka om ALLT som finns här
(vänner/jobb/familj) följer med...

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Gå på massage en gång/vecka.....

4. Vilka är dina FYRA favoritbloggar?
Jag gillar att läsa bloggar som uppdaterar OFTA och har BILDER......
Maria (& hUgOs)
Anna-carin (&fiLiPs)
Mlish (& magens...)
Pernilla (&Roland&Alfred)
(ni som ej står på listan bör alltså uppdatera oftare och med fler bilder!)

5. Prenumererar du på någon tidning?
Tidningen Hennes...

6. Vad fick dig att börja blogga?
Hmm.. bra fråga.. började blogga för läääänge sedan.
Antar att det var viljan att dela med mig av mitt liv :)

7. Har du några stora planer detta nya år?
Inga stora planer... förutom att se Arvids framsteg :)

8. Köper du helst "köpekakor" eller bakar du hellre själv?
Köptekakor blir det... äter bara kakor om det råkar finnas hemma pga. att vi haft besök..

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Kommer aldrig att bli tvungen.. så väljer att inte svara.

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Hade en fågel när vi var barn... stackars inspärrade krake...

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
Vore kul att se hur jag var som bebis... så till 1982 ...

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
Alla pissljumna öl på Gatufesten...

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?
SO/NO

14. Har du några inplanerade resor det här året?
Blir väl några resor ner till Stockholm och upp till Barsta..

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)
Oj.. finns det något som ni inte vet om mig???
1. Jag spelar gitarr (men det vet ni kanske?)
2. Jag heter Evelina i mellannamn...
3. Jag har en gång varit duktig bowlingspelare.. rekordet 289 (på 1 serie...)

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Läser den inte dagligen, men visst...
Bara att erkänna att jag varit inne på den några gånger....

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?
Nej, inte alls... men när jag var yngre så var det de...

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat?
2år och snart 1 månad.. :)

19. Svär du ofta?
Nej, inte ofta men ibland !

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Barsta är vackert och avkopplande... så Barsta blir mitt svar!

21. Hur stor är din släkt?
Mycket stor.. 20 kusiner, mamma har 4 syskon, pappa har 5...
Kusiner har barn i mängder :)

22. Om du har bil, vilket märke ?
Jag, Carl-Henrik och Arvid glider omkring i en Audi !

23. Vilka är dina 3 favorit TVkanaler?
Lätt! 3:an, 4:an och 5:an...

24. Vart arbetar du, hur länge har du gjort det och trivs du ?
Jag jobbar på Milko, och har gjort det i 5 år, trivs mycket bra!

25. Nämn 3 hushållssysslor som du gör varje dag?

Stryker, tvättar och "plockar"


Nu är det dags att "plocka"....

//Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits