Testar...

Hej på er!
Ser ni något nytt?
Hmm.. om ni gör det så beror det inte på mig iaf....
Men jag ser något nytt :)
Jag ser en ny dator...!!! Jag har shoppat en dator idag, eller vi :)
Familjen har gjort ett datorinköp!
Mycket skoj... Elektronik är alltid kul kul !

Dagens andra inköp blev en garderob till lillprinsen.
Nu har han alltså 2 stora garderober... undrar när hans kläder kräver en 3:e ;)

Nä men... nu måste jag plocka lite här hemma.. besök imorgon!

hej hej/Frida




Postat av: Jennie

Du fick faktiskt samma utmaning hos mig för ett tag sedan:) Alltid skoj med nya grejor!!

Postat av: Helené

Härligt med en ny dator! Jag vill oxå ha :)



Ja, de ser super läskigt ut! Men jag gör de ju oxå så..



Jag tror oxå att dom kan vara mörkrädd, för när vi tänder lampan blir han helt lugn, oftast iaf!



En promenad låter toppen skoj :) Har tänkt på de jag med faktist! Så när vädret tillåter är jag o Elton på!

2009-01-06 @ 19:02:58
URL: http://missh.bloggagratis.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits