Sovmorgon, hockeykaffe och övrigt babbel...

Hej !
Idag fick jag en rejäl sovmorgon!!
Sambon fick ta första passet här hemma...
Jag var vaken mellan 09.30-10.15... sen somnade hela familjen till 12.00..
UNDERBART!! Känner mig faktiskt utvilad idag!

Dagens morgonkaffe blev alltså eg. lunchkaffe...


En kombinerad lunchfrukost blev det också....
Kan tyckas lite äcklig.. men men.. gott var det iaf!

Avocado, smörgås med marmelad och ost och en kall korv :)


Just nu är CH inne i stan en sväng, Arvid sover, och jag sitter här..

Idag har jag inga speciella planer.. blir nog en promenad med Arvid sen.
Carl-Henrik skall fixa med hallmöblerna!

Hej så länge/Frida




Postat av: Elin

Hittade din blogg genom FL.

Denna blogg kommer jag att besöka fler gånger :)



Ha en bra kväll!

Postat av: FavvvoKjell

Hej Lilla-My!

Nu börjar det bli lite stil på kaffemuggarna....

Den matchar även till Arvids nappar....

Det är snart dax för en ny nappflaska åt Arvid....

Som också kommer att matcha till din mugg....



Hälsningar från FavvvoKjell

2009-01-22 @ 03:38:09
Postat av: Sarah

LHC ska det vara :-)

2009-01-23 @ 17:44:19
URL: http://thiindra.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits