Söndag med lååååångpromenad!

Hej !

Idag har vi tagit en långpromenad till ica maxi .(och även tillbaka)
Jag blev helt slut, och kan tyvärr inte säga att det var särskilt skönt ..
Mest bara jobbigt och varmt och kallt.. men men 

På Ica handlade vi mat, blöjtillbehör och turkiskpeppar.
Vi träffade Frida, Daniel och Alicia på Ica också... Alica var på "bushumör"..

Vi var duktiga och köpte ekologiska ägg och även KRAVmärkta rödbetor.
Rödbetorna råkade dock ut för en olycka.... så nu är dem begravda i en
papperskorg på ICA....
(fick köpa nya icke kravmärkta på lillIca här hemma i hooden ist)


Igår var det Lördag.
På dagen var det kalas hos
Angelica
Sen på kvällen så var vi hemma och myste framför TVn...
Kollade på film och åt färsk annanas, sååå gott !

Här är lite bilder från igår..
Mamma håller, och pappa fotar...

Övningsgår....



Helt  galen killen älskar att stå upp...



Han kan stå samtidigt som han äter på handen... sååå stolt :)



Båda mina prinsar på samma bild :)




idag när vi skulle gå till ICA så fick Arvid ha sin finkofta på sig!
Arvid fick den nu till jul ifrån snälla Siw uppe i Barsta!
TACK TACK !!



Arvid har nu somnat för kvällen...
CH surfar och kikar TV.
Jag bloggar och äter vindruvor, äpplen o glass...

Tack för idag!




Postat av: Angel

Tack för besöket igår! Och tack för den fina blomman! Trevligt att ni tittade förbi.



Fina kort på Arvid! Han ser riktigt cool ut tycker vi båda två! :)

Postat av: Alicia

Hej Frida

Du har rätt jag var på lite "bushumör" det är min dagliga sak nu mera.

Jag älskar verkligen att trotsa min mamma och pappa och ännu mer att inte lyssna alls på vad dom säger.

Men jag är ju tre år och har hört att det är så man ska trotsa då=)

Hoppas arvid blir en lugn prins=)

Nämnde även til min mamma och pappa att jag vill ha en lillebror....

Kram

2009-01-11 @ 23:53:52
Postat av: Frida & aRviD

Alica: Haha... jag ska säga till din mamma att du behöver en lillebror ;-)



Angelica: han är en cooling lillfisen :)

Jättekul att träffa er så klart!

Vore skoj om du skickade bilder som du tog på Arvid och Hugo !!



kram !

2009-01-12 @ 07:43:13
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: dess

men gu vad stor han blivit!

2009-01-12 @ 16:23:44
URL: http://dessthea.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits