Små fötter skall hållas varma!

Hej !

Idag har jag och Arvid varit på "familjelivsfika" hemma hos Linnea!
Mycket trevligt att träffa alla bebisar och mammor igen :)

Efter fikat så åkte jag och Arvid till bowlinghallen.
Jag sade till mamma för ett tag sen...
"Tänk om man hittade någon som stickade mot betalning"
Mamma funderade och kom på en som ÄLSKAR att sticka...
Fru Lood ! (har tillfällig namnförvirring i huvudet!)
Tack snälla snälla för alla fina strumpor och vantar som du stickat!!



Arvid ville hemskt gärna prova dem direkt och vara modell ! :)


Sista dagarna har Arvid varit liiiite bråkig när det ska till att sova...
Idag var det nappen som han bråkade med :)










Tänkte även passa på att svara på en kommentar också :)
Farfar Claes skrev:
Vafalls!
Argvid och monster!!??
Kan inte vara min söta, snälla lilla sonson du pratar om.
Han skrattar och ler på nästan alla bilder vad jag kan se. /Claes


Frida Svarar:

Visst har du rätt, han skrattar och ler på nästan alla bilder..
Men när jag skriver monster så menar jag så klart det
sötaste monster man kan tänka sig :)
Och du skulle höra honom när han är ARG..
då kan man inte kalla honom annat än Argvid :)
Men oftast oftast så är det snällfis, prinsen och sötvid som han kallas !



Nu sover våran söta prins härligt i sängen...
Tack för idag, sluta för idag. kram/Frida! :)




Postat av: dess

ska genast berätta för mamma lotta att du la ut bild på dom=) då blir hon nog glad0) hon var så glad att få sticka åt han;) hon gör det nog mer om du frågar;) är helt underbart med en mamma som kan sticka=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits