Se vad lite reklam kan göra! :)

God afton!
Idag har jag fått mycket gjort... (trots en trotsig bebis!)
*Dammsugit lägenheten
*Dammat hela lägenheten
*Skurat golven i alla rum
*Varit på kyrkis
*Bloggat (flera gånger!)
*Lekt med sonen
*Ätit (Laxpasta)
*Lyssnat på ljudbok (Studio Sex, Liza Marklund)

Jag har idag och igår gjort lite reklam för min blogg på en sida som heter "familjeliv"
Och kolla här vad fint min besöksstatistik ser ut idag och igår!!

Vanliga dagar har jag ca 80 unika läsare/dag...
Idag slog jag rekord med 314 (än så länge....)
Kul ! :)

Hoppas att ni nya läsare gillar min blogg, och återkommer!!


Bilder på Arvid och Filip hittar ni om ni trycker
HÄR !

Nu ska jag göra ett sista ryckt här hemma.. sen väntar kudden!



Tack för idag, slut för idag!
KRAMAR!




Postat av: karla

hej=) jag har skickat min anmälan via hotmailen till babysången =) kul det ska bli =) adda mig på msn.. karla[email protected] kram =)

2009-01-20 @ 23:40:28
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits