Oj ! Kaffet....!!

          Hej!
Glömde nästan att publicera dagens kaffekopp!

Här kommer den , dålig bildkvalité..men men.
Denna kopp/mugg har jag fått av min mor (som så många andra koppar!)



Arvids nya restaurang...
Sonen och jag har ändrat lite rutiner här hemma !
I vanliga fall så brukar Arvid bara ammas...
Sista veckorna har han varit extra gnällig och famnig..
(Mysigt, men mina armar har blivit jättelånga!!)

Jag åkte igår och köpte ersättning...
Så nu har Arvid 2 olika rätter att välja mellan :)
Hela dagen idag har sonen varit på strålande humör..
Är det en lyckträff eller är det maten som strulat innan ...hmm.. ?


Besök:
Snart kommer Arvids mormor, min mamma hit på besök!!
Trevligt trevligt.. hon har dessutom med sig mat till mig och även till Arvid!!
Mamma har köpt en likadan dator som mig, och nu skall jag lära henne den.

hej så länge/Frida




Postat av: Heidi

Elias var oxå sådär lite gnällig o så förut, magen strulade och han sov oroligt om nätterna..När vi började med ersättning fick vi en helt ny bebis..Kram kram

Postat av: karla

joo för han är sjöman så då är man borta inte kul men men vad gör man..det går bra med theodore också men det är tråkigt att vara utan den man älskar

2009-01-25 @ 17:09:13
Postat av: Acca

på H&M´s sida finns mockasinerna med tiger som jag pratade om då ni var här i lördags! hoppas allt är bra med er!! vad bra att de verkar funka med ersättning! kram kram

2009-01-26 @ 17:21:03
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: mli

Glöm inte dagens kopp :)

2009-01-26 @ 17:56:56
URL: http://mlish.se
Postat av: Anonym

Var är min Arvid?????

2009-01-26 @ 18:30:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits