Ny veckan, nya aktiviteter!

Hejsan!

Börjar med kaffet....
Blev en fuskis idag... var inte hemma när kaffet dracks..
Satt i bilen, och då fick det bli en latte från McD.



Efter kaffet så åkte jag och Arvid till Birsta City.. lite reashopping !

Hittade en kjol och en sjal till mig !
Till pappan blev det en tröja och 3par kalsonger !

Arvid fick en jacka, en tröja oc en body !
   


Idag fick Arvid smaka sin livs första "riktiga" mat !!
Det var en burk med Mango och Päron !!

Ser inte sååå gott ut.. men han gjorde endast denna grimas.. sen åt han massor!
Gott gott :-)   Tack mormorEva för burken :)

Avslutningsvis en bild som snart är 4 månader gammal...



Tack för idag !

Kram /Frida & aRviD




Postat av: Siwan

Maten såg inte ut att smaka gott! Arvid är jättesöt!

2009-01-27 @ 11:20:56
Postat av: Mamma Till Tea

Men hallå = )Oj så roligt att du gjorde det = )Vet du vad, ja lägger till dej på mina länkar om de är okej ? Så ja inte tappar bort dej ! Älska mamma bloggar.Hihi !Ja du Tea gumman sover oxå än, Men snart ska ja ta upp henne och pröva mata henne igen på flaska! För nu jädrar e min mjölk helt slut,bara att försöka vidare med flaskmatningen !(peppar ,peppar) Jätte roligt att träffa er idag! Så roligt att skaffa sej mer vänner som är småbarnfäräldrar ! I nästan samma ålder som Tea,man ha å mycket gemensamt: )Kram på er /Tina o Tea

Postat av: En som länge funderat!

Måste bara få fråga.. och menar absolut inget illa med det..



MEN hur många olika kaffekoppar har du egentligen? Och har du bara en av varje? Eller är det så att du har ett helt skop fyllt med kaffekoppar?



Hahha :D Lite roligt är det iaf! Kaffekoppsgudinnan!

2009-01-27 @ 16:41:29
Postat av: Frida

hej du okände som undrar ang. mina kaffekoppar!

:)



Jag har givetvis flera av samma!

minst 4st, men ofta 6-8...

Och dagens kopp kommer snart!!!

"ska bara"...först. :)



Och det finns så klart massa mer koppar kvar :)

Min mamma har alltid gillat att köpa koppar till mig, och jag själv har köpt massor, och fått av flera släktingar... så håll ut..dagens kommer snart.. och ännu fler kommer framöver!



:)

2009-01-27 @ 17:11:23
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Mamma Till Tea

hallå igen = ) Jo men visst är det så .Det är stora syster min det !Jaha roligt att du vet vem hon är då =) Ja men va härligt , de gjorde Tea också vaknade och sken upp som en sol men sen vart de lite brottning med magen ! Men nu är de överstökat då hon fick lite katrinblommon och nu ha vi haft bajskrig ! Haha !Så nu mår hon toppen!Fundera dock hur tusan ja ka göra med hennes måltider. Hur matar du Arvid på kvällarna /Nätterna då? (Nyfiken)Jag kör mer nesle 2an för hon gillade inte sembers: ) Trevlig Kväll på er /Tina o Tea

2009-01-27 @ 19:19:11
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

men Hej!! =]

Hur mår ni efter sångstunden i dag? Helt slut? ;)

Det var iaf lilleman i det här huset. Huaaa så trött han har varit! Nu sussar han sött i sängen för natten, så nu ska mammaanna få i sig lite äppelpaj!

Visst ses vi nästa tisdag? Såå kul o träffa mammor o bebbar =]



2009-01-27 @ 19:42:09
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Emma

skriver här om de du skrev te mig..:)

Japp "happy" piller..:)

å vänern, vettärn å nå mer... dålig på å stava...

2009-01-27 @ 23:30:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits