Kaffekopparna...än så länge...

Som ni säkert märkt, så lägger jag varje morgon ut en "dagens kaffe"...
Än så länge har jag druckit mitt morgonkaffe ur följande koppar!


I mina köksskäp finns massor med kaffekoppar...
Så jag kommer givetvis att fortsätta med "dagens kaffe"...

Vilken är er favoritmugg än så länge?
Min personliga favorit är nog..."Arabiamuggen"
(den bruna m blommor och fat)


Just nu ligger sonen och sover sin andra tupplur för dagen..
Själv försöker jag hitta kläder att ha på mig idag... suck!
Allt är för litet, tight och fult ! blä.

Sambon jobbar idag..10.30-22.30..stackarn som måste jobba så långa dagar!!

hej/F




Postat av: SoffiZ

Min favvo är nog MAMMA muggen från dag 1. Den med fat och med blommor på är fin oxå, jag har likadana, hela servisen faktiskt=) Hoppas du hittar nåt bra o ha på dig, vi ska iväg och träffa en bebis på en månad nu=) Kramkram

Postat av: SoffiZ

Den med blommor som är nr 4 alltså=)

2009-01-20 @ 13:01:03
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag gillar nog den med fyrkantigt fat bäst!

2009-01-20 @ 14:41:32
Postat av: evelina

Jag gillar den med snurrarna och den med fyrkantigt fat:). Kan du verkligen ha problem att välja kläder?? Tycker alltid att du klär dig så himla snyggt. Tycker inte du ska bekymra dig om kläderna är tajt. De är snyggt med former! :-D kram

2009-01-20 @ 18:29:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits