Imorgon är det dags för sprutorna!!

Hej hej!

Jag skriver nu från min nya fina dator :)
Är än så länge mycket nöjd med den!

Har även fått över allt jag hade i den förra till denna, bilder, ljudböcker etc.

Vad har hänt sista dagarna då?

Som sagt så har jag köpt ny dator..
Mamma köpte en också..
Stackars CH fick installera och fixa så att dem båda blev "klar"

Datordejt på vårat vardagsrumsbord...



En ny garderob till prinsen köpte vi också... så här ser det ut i hans rum nu...
Svarta lådorna att lägga prylar i köptes också...Ordning och reda skall det vara...


Efter att vi köpt datorerna åkte vi på Bauhaus för att fika(!)
Mamma och Kjelle var med, Tack Kjell för fikat :)

Prinsen charmas mormor och Kjell...


Här ser ni prinsen i sitt nattlinne som han fick i julklapp av gammelfarmor Elsie!
(Arvids första klänning.. hihi.. så söt )



IGÅR
Igår hade jag och Arvid finfrämmande här hemma!
Min kompis Jenny var här och hälsa på ! Arvid sov nästan hela tiden, men när han väl vaknade så var han så klart charmig!  Lite ledsen vart han också.... men det var ju för att han var trött.
Ett jättefint plyschsett fick han av Jenny!! TUSEN TACK ! :)
(Bild kommer imorgon, ty kläderna är i tvätten nu)

IDAG
Idag har jag varit på fikaträff med "familjelivsmammorna", alltid lika trevligt.
Innan fikaträffen så var jag och Arvid på Mödravårdcentralen för något som heter efterkontroll.
Allt gick finfint... förutom att Arvid lyckades bajsa ner hela sig + mig !
Och eftersom jag redan var sen till fikaträffen så fick det liksom bli så att jag fick åka dit och lukta bebisbajs...
Arvid däremot fick så klart rena fina kläder på sig... :)

IMORGON

Imorgon ska vi till Barnavårdcentralen med lille Arvid.
Han ska mätas, vägas och även få 2st sprutor :(
Stackars prinsen, hoppas iaf. att han slipper febern som dem brukar få efter sprutorna...




Tack för idag, sluta för idag.
Kram från oss!




Postat av: SoffiZ

Fin garderob!! Oliwer har en från ikea, va fasen hette den? Hehe, kommer inte ihåg, men det e inte samma iaf. Kramkram

Postat av: SoffiZ

sv: Ja, det e några som har sagt det nu, kanske kommer ut en tävling med en sån;)

2009-01-08 @ 12:51:15
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Vad roligt att du gillar min blogg och vill vara med på min tävling. Svaret kommer inom kort, jag meddelear då genom en bloggkommentar. Kram!

2009-01-08 @ 13:08:25
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits