Helgens planer, dagens kaffe och även macka!

God morgon! :)  Eller vad det nu är...

Här sitter jag i pyjamas och myser..
Sonen sover, sambon jobbar...

Dagens kaffekopp är lånad av Arvid :)
Denna kopp har han fått från sin farmor och farfar!
Det är en mullvad, och koppen är från Tjeckien.
Mullvad på Tjeckiska heter Krtek!


Frukostmackorna idag... gott gott !



Nu ska jag snart börja packa inför helgens resa!
Vi ska åka till Stockholm nu i helgen!!
Eller egentligen så säger man väl inte Stockholm har jag fått höra.
Det här ligger utanför och heter Viksjö, Järfälla...
men för mig är allt som har 08-nummer Stockholm........
Vi ska bo hemma hos Carl-Henriks mamma och pappa!
Vi ska dock också hälsa på hos min syster och hennes familj!!

Kram så länge/F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits