Har ändrat lite här på bloggen...

Hej !
Som ni ser så har det hänt lite här...
Håller på att förändra..bygger om eller vad man ska säga..
Inget är färdigt än... men nu är jag för trött för att fortsätta!

Vad tycks än så länge?
/Frida!




Postat av: Kim

Personligen tycker jag att alla rutor gör det lite rörigt och att den svarta färgen borde slopas.



Vad använder du för bildprogram till din header? Det är ju fint om du lägger in en liten blomma eller något där bredvid din rubrik och bilderna =)

Postat av: JHermansson

Okej lite design tips.

Svart och babyblått passar inte så bra ihop :P Tycker du ska välja att ha denna blå istället för det svarta och istället för den blå så lägg in en ljusare nyans som binder ihop sidan så det inte blir så strikt mellan alla färger. Även att kanske det vita blir ännu ljusare nyans av det blåa så det blir 3 lägen fast ändå samma färg, om du förstår vad jag menar :)

Så ta bort Phridan längst upp till vänster, snyggare och lägga in namnet direkt i headern =)

2009-01-21 @ 22:49:18
URL: http://johanhermansson.blogg.se/
Postat av: Kim

Om du vill kan du ju skicka iväg ett mejl till min mig med några bilder och färgönskemål osv så kan jag se om jag kan hjälpa dig med designen. :)

2009-01-21 @ 22:59:31
URL: http://www.kimmelim.se
Postat av: Acca

hej du! vad fin bloggen din är! tänk om jag oxå kunde få till min, handlar väl dock mest om idéer och ork:) ha de så bra så ses å hörs vi om inte tidigare så på lördag! kram kram

2009-01-22 @ 06:17:48
URL: http://acccca.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits