Gårdagen, dagen och övrigt !

God morgon!

Vi börjar väl med dagens kaffe...
Denna mugg har jag själv köpt på Indiska...
Tror att jag ägt den i 5år, men endast druckit ur 2-3 ggr...
Bokstavsmugg:


Gårdagen:
Vaknade som sagt kring 09-tiden igår.
Vi åt frukost och slappade lite här hemma.
Jag och Arvid sov en tupplur 10.15-11.30

Vid 13-tiden åkte vi ner till Birsta..
Väl hemma så tog jag och Arvid ytterligare en tupplur 17.00-18.30
När vi vaknade så hade Carl-Henrik lagat mat! (Underbara du! puss!!)
Det blev indiskt, superduper gott.
Vet inte vad rätten kallas, men jag brukar säga "Indisk tacos"..

22.00-23.00 sov jag och Arvid igen...
Sen av någon anledning så vaknade jag och åt lite godis i soffan..
Sen vid 23.30 så somnade jag igen ! :)

Blev alltså myyycket sömn igår, men det behövde jag verkligen !!

Delar av gårdagens middag...



Middagsmys med min stora prins!


MORGONVIN !!
Trots att det var kväll när vi skulle äta middagen, så drack vi morgonvin..


GAYVIN...!
Vi köpte även denna flaska...
Älskar namnet.. jag har sååå tråkig humor...
Om det fanns ett vin som hette Ping-vin så skulle jag köpa det också!



Så här go och glá var Arvid igår kväll !


När det var dags att få pyjamas på sig så  ville Arvid busa lite..



*******************************************************************************
idag:
Idag ska vi åka och hälsa på min farmor och hennes syster Ruth!
Förutom det så finns inga planer.. skönt :)

Arvid älskar att mysa med sina filtar och napp...



Duktiga killen har börjat sitta i sin gåstol...!
Fötterna når ner om han sträcker på benen..





Det var allt för nu... Trevlig söndag på er!




Postat av: mli

Vilken duktig kille :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits