Fredagen som försvann...

Hej hej.

Dagen som passerat...

Vid 8-tiden var det dags att kliva upp idag ...
10.30 skjutsade vi Carl-Henrik till jobbet.
12.30 (typ) Kom
Mli hit och fikade och umgick m. mig o Arvid!
17.00 Åkte jag och Arvid till birsta...
19.00 Hämtade vi CH från jobbet.
19.10 Handlade vi på Ica Maxi
19.45 Åt vi middag.
20.00 Kollade vi på "På Spåret"
21.00 Dricker Frida ett glas vin, CH slösurfar, Arvid sover i soffan.
21.30 Arvid och Carl-Henrik går och lägger sig i sängen.
21.55 Jag sitter i soffan och funderar på om även jag ska gå och lägga mig..

Shoppingen på Birsta...
Bruna body m. vita ränder, Vit body m bruna ränder, Grön body m. vita ränder! (strl 74)
 

Mjuka Jeans, 2 st dreggellappar, 1 par supersöta strumpor!


Jag skulle eg. köpte svarta plyschbyxor på Lindex... men dem var slut i Arvids storlek... !
Så istället fick det blir lite annat.
Shoppade ett svart linne + grå tröja till mig själv också..


Måste förresten berätta vad jag såg utanför Ica Maxi i Birsta häromdagen förresten...
Blir så arg när jag tänker på det... hua.
Jag parkerar bredvid en bil... en minibuss med företagslogga på...
Läser vad det står på den... men distraheras av något...
i bilen sitter det 2st småbarn ensam !!!
Uppskattningsvis så är barnen 2 och 4 år !!
Jag blir helt chockad och står bara och tittar....
Det mindre barnet är bältat i barnstol.. det större står upp och pratar m. det mindre.
Jag står och tittar i ca 1 minut..
Sen kommer mamman, pappan + två större syskon ut.
Dem hade handlat 4-5 matkassar !!
HALLÅ! !!?!????!??
Jag försökte att säga något, men chocken gjorde att jag bara gick därifrån..
Fotograferade dock deras bil... skulle eg. vilja lägga ut bilden... men låter väl bli...
Hur är man funtad om man lämnar två småbarn i bilen ensam ?????
Ca 5 minus var det.. inte för att det spelar någon roll...
HEMSKA HEMSKA MÄNNISKOR !!!! MÅ NI DRABBAS AV BÖLDPEST eller SVINKOPPOR!




Vill inte avsluta dagens blogginlägg med att berätta om dem.. så därför en bild istället!

Arvid é en gladfis !


Trevlig afton !




Postat av: Acca

men så liten är han inte... 51cm kanske lite längre nu å på återbesöket vägde han 4040g. har oxå sett 2 barn som suttit själv kvar bilen medan föräldrarna varit inne på maxi...men får lust att ringa polisen eller gå in på affären å ropa i högtalarna så att de får skämmas lite....kan inte fatta heller hur man kan göra på detta vis, nån cell måste ju vara borta!

har du fått nån nojja på svart?

kramen

Postat av: Anonym

Vilken charmpojke han är våran lilla Arvid

puss och kram

farmor och farfar

2009-01-10 @ 18:14:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits