Fikaträff, packning och kaffet!

Hej hej!

idag är det Torsdag, fikatorsdag :)
Har som vanligt när det är Torsdag träffat bebisarna o mammorna från "familjeliv"..
Idag var vi hemma hos Milo och mammorna!
Alltid lika gott fika där :)  
Hemma hos Milo så provsatt Arvid i Milos sittstol !



Efter fikat åkte jag och Arvid till bowlinghallen och fikade med Carl-henrik :)

Nu sover Arvid, jag borde packa väskor..men "ska bara" först........

Dagens kaffe:
Denna kopp/mugg flyttade in hos mig samtidigt som Carl-Henrik gjorde det!



Arvid ville vara björn idag... sååå söt :)




Postat av: Helené

Hade ni trevligt i dag då? :) Vi gick på Stor & Liten ändå, dock var de ganska folktomt, men skönt att komma ut :)

Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Du har fått en utmaning i min blogg=)

2009-01-29 @ 23:28:33
URL: http://soffiz.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits