Dagens kaffe o gårdagen.

Hej på er!
08,00 blev jag tyungen att kliva upp idag, men känner mig inte utvilad..
Arvid har varit ett monster inatt... :)
Men men.. med kaffe kan man bli pigg och tur är väl det !

Dagens kaffe serveras ur ett glas!


Sonen sitter nu snällt i babysittern och leker...
Dock lite trotsig...
Jag ger honom en leksak, han slänger den på golvet...
Han får en ny, men slänger den på golvet....
Jaja.. huvudsaken är att han är nöjd o glad !

Igår var jag ju som sagt var på behandling på Zanzspa...
"Den nyblivna mamman" hette behandlingen.
1timme + 50 minuter
Helkroppsmassade
Ansiktsbehandling
Skalpmassage....

Först och främst så var det iskallt i rummet.
Massörtjejen hade kalla händer.
Massagen kändes knappt... (för klent)
Ansiktsbehandling var väl ok. hon smorde och tvättade ..
Fick ligga med en mask ett tag, sen kom hon tillbaka och tvättade bort den..

Skalpmassagen var så gått som obefintlig.

Tyvärr så får dem inte särskilt många poäng av mig.
Jag hade sett fram emot detta sååå mycket.!!!
Men men, var skönt att få ligga och koppla av iaf.

Lite surt så var hon färdig redan efter 1 tim + 35 min.
Om det står 1 + 50, så skall det vara det också....

MEN dem hade superfina lokaler...
och det var skönt att få koppla av en stund.

Men det blir 2-3poäng av10 möjliga... tyvärr.
*********************************************************

Idag är det "familjelivsfika" inplanerat. idag hos Linnea i Bergeforsen.
Hoppas vi hittar dit :)

Hej hej




Postat av: Elin

Hej! Har också varit på ZanzSpa och tycker som du. Hade en ansiktsbehandling inbokad men tyckte det mest var som när man lägger ansiktsmask själv :-/ Trist att du inte heller var nöjd. De får ju inte återkommande kunder på det viset!



Vi ses idag på fikat, nu ska jag med äntligen :-)

2009-01-15 @ 09:24:06
Postat av: Angel

vilken härlig header :) så söt

Postat av: Acca

du har fått en sak i min blogg:) kram

2009-01-15 @ 11:14:20
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Jennie

Trist!

2009-01-15 @ 11:20:20
URL: http://sliparen.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Men vad trist. Det är ju viktigt att man blir nöjd! Jag har varit på ansiktsbehandling en gång, och hon påpekade verkligen att det inte blev bra och att hon inte va nöjd. Att jag skulle boka in en ny tid. Det tycker ja att de ska stå för om de säger sånt. Så ja struntade i allt ist.

2009-01-15 @ 12:32:53
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Claes

Vafalls!

Argvid och monster!!??

Kan inte vara min söta, snälla lilla sonson du pratar om. Han skrattar och ler på nästan alla bilder vad jag kan se.

/Claes

2009-01-15 @ 15:36:40
Postat av: Nina

Hej !



Vad tråkigt att det inte var bra !?

Men då vet du ju det och kan gå somewhere else nästa gång =)



Antar att du oxå gillade deras vattenfall ?

Hi hi !



Kram

2009-01-15 @ 21:28:38
URL: http://behindmybrowneyes.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits