Dagens + charmtrollet :)

Hejsan !
Lite sent kommer här dagens första inlägg...
Imorse var det pappan som tog första skiftet här hemma.. TACK! :)
06.15-07.30... Sen var det matning och sen sov hela familjen till 09.15.
Då ville Arvid upp.. så ok sade jag ! :)

Jag hade glömt min mobiltelefon i bilen, så jag gick ut nu för att hämta den..
SHIT så kallt !!! -19,5 °c

Dagens kaffe serverades idag i små "tantkoppar"..
Eftersom dem är så små, så tog jag två !



Arvid är på strålande humör idag, underbart!



Det finns en liten tjej som brukar vara på bowlinghallen, hon heter Tilda och är jättesöt!
Tilda brukar hjälpa Carl-Henrik när han jobbar...
Hon hjälper till genom att måla fina teckningar.. :)
Denna har hon målat till Arvid.och på baksidan har hon skrivit så fint !!




Idag blir det att gömma sig för kylan..Dricka kaffe och äta kakor !
Arvid får dubbel dos av uteluft någon annan dag...

Nu ska jag busa lite m. Arvid !

Kram kram/Frida




Postat av: Helené

Haha, så bra att jag inte var själv då ;)



Hur mår ni?

Postat av: Lotten

Men han är ju för söt.

Och stor har han blivit ju..

Gooo fisen..

Kramar från Lotten.

2009-01-16 @ 15:12:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits