Äntligen!

Hej!

Sitter här med min middag... blev en snabbmiddag idag !
(Men ändå liksom lagad av mig... sker inte sååå ofta)
Makaroner och korv.. gott gott!

Idag har vi haft massa besök här hemma!
5bebisar och 5mammor, fullt ös kan jag lova.
En hungrig, en trött, en glad, en arg, en som vill ha ny blöja och en som sover.
Och så turas dem om... ständigt liv, underbart!

Arvid tog en tupplur ett litet tag när besöket var här, men sen blev det ingen mer sömn på dagen.
Nu ligger han i sin säng och sover, kanske är det en tupplur, kanske tror han redan att det är natten?
Jag hoppas iaf. att han tänker sova bättre inatt än han gjort sista veckan...
Mamman börjar nämligen bli rätt så trött och sliten nu...även pappan!

Vi börjar väl med att presentera dagens kaffekopp!
Nästan lika som dag nr.2, men med annat mönster!


Sen har vi ju äntligen hittat hallinredning som vi båda gillar!
Så här fint har vi i hallen nu...


När sällskapet hade gått hem idag så lekte Arvid lite med kanin!



Är det så här kanin smakar....




Tokiga lilla Arvid vill gärna äta kaninen...




Nu skall jag äta min mat, och sedan tänkte jag krypa ner i sängen en stund..
Den sömn man inte får på natten får man ta på dagen...

/Frida!




Postat av: Nina

Vilken söt frilla han har den lille krabaten =)



Kram =)

Postat av: Anonym

Hmm..om där var 5 bäbisar...hur kommer det sig då att där var en hungrig, en trött, en glad, en arg, en som vill ha ny blöja och en som sover..? Var det en av mammorna som var nåt av det då för annars blir det ju 6?!=P

KRAM!

2009-01-22 @ 21:08:11
Postat av: Fridan...

Hmm.. det var 6st bäbisar inkl. Arvid :)

Inte lätt när man är trött trött trött....

2009-01-22 @ 21:34:50
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: farfar Claes

Schysst bild den sista...

Försöker han blåsa upp kaninen?

Trevlig helg!

Claes

2009-01-23 @ 12:36:18
Postat av: Sarah

Oj, skickade ett tomt nyss - sorry!

Söt son!

2009-01-23 @ 17:43:37
URL: http://thiindra.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits