Vassa armbågar :-)

God kväll!
Idag har vi fyndat...

Barnens Hus hade ikväll "babykväll"... vilket innebär kraftigt nedsatta produkter..
Kraftigt nedsatta produkter innebär i sin tur fett mycket folk !
Rean började kl.19.00,..
Jag var smart och lämnade Arvid på bowlinghallen med mormor o Kjell...
Åkte till Barnens Hus så jag var där 18.55... shiiiit vilken kö.. haha..
Uppskattningsvis så var det väl ca 40 meter kö.. kanske 50..?
19.00 låste dem upp... folk välde in i butiken... och så även jag.
Snabba snabba steg.. (okej, jag sprang några också!)
när jag kom fram till den stol jag skulle ha så fanns det 3 stycken kvar.. snacka om tur!!!




FyndarFrida fyndar fantastiska fynd...

//FyndarFrida!




Postat av: pernilla

Hade den en sånn där ratt på den? eller var det en lakadan som jag köpte te alfred?

Postat av: Anna

Johan stod i samma kö han med men kanske längre fram... han stod i ca 35 min hihihhi

Om stolen ser exakt ut så är det en likadan vi köpte till Ester! (1700kr tror jag...)

2009-02-27 @ 08:51:36
URL: http://gustavochester.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Fin stol! Hur länge kan han ha den? Vi köpte en Akta graco duologic till Oliwer, räcker några år till. Hade en annan akta graco innan. Kul med föräldragrupp! Ha en bra dag! Kram

2009-02-27 @ 10:25:47
URL: http://soffiz.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits