Mamman och pappan!

Vad heter ni?
Frida och Carl-Henrik

Hur träffades ni?
Vi bodde grannar ;)

Hur länge har ni varit tillsammans?

2år och 2månader och 4 dagar tror jag... (beror lite på hur man räknar ;)   )

Bor ni ihop?

Ja.

Har ni barn?

Japp, sötaste lilla Arvid 4,5 månader

Har båda körkort?

Det också!

Kommer du ihåg er första kyss?
Hmm.... det där med minnet... Ska fråga CH när han kommer hem!

Vem sa "jag älskar dig" först?
Det var nog jag det..

Vem är äldst?
Carl-Henrik

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är Lejon, Carl-Henrik är en fisk !

Vem är längst?
Jag är 173cm, och CH är 200cm... så där vann han !

Vem sjunger bäst?
Jag sjunger oftare, men han är lika "duktig" när han väl sjunger!!

Håller ni varandra i handen på stan?
Går sällan på stan, och när vi gör det så har vi barnvagnen med oss.. så tyvärr inte :(

Vad har ni gemensamt?
Våran elaka humor, samt Arvid så klart !!

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Nja, eller jo... som grannar :)

Blev du kär vid första ögonkastet?
Kär kan man väl inte säga, men jag tyckte att han var jävligt het :)

Har ni nån speciell låt!
Nej.

Har ni stora framtidsplaner?
Nja... kan man väl inte påstå.. förutom att dela resten av livet med varandra!

Har ni gråtit i varandras armar?
Nä.

Har ni varit utomlands tillsammans?
Japp, I Thailand!

Vilket är ert bästa minne?
När Arvid föddes så klart!

Vem lagar bäst mat?
Heltklart Carl-Henrik!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
De dagar då Carl-Henrik inte jobbar kväll så tittar vi på TV tillsammans, leker med Arvid, Äter och slösurfar.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?

Ja, iaf. 95% av gångerna...

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?

Hehe, nej.. dörren bredvid !

Brukar ni bråka?

Nej, iaf. aldrig med knuten näve.. höhö...



Men där fick ni iaf. lite roligare läsning än förra inlägget :)

Hittade en bild i kameran som jag inte tror att jag visat förr!

CH som liten bebis !!

Rätt så likt Arvid va? Fast jag tror att CH hade liiite mer hår på huvudet...  : )





Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Jag tror att jag kopierar den här listan=) Om man e me i din tävling, måste man åka till Sundsvall för att utnyttja presentkortet då, eller går det att handla över nätet? Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits