Extra sömn och extra vagn!

Hej på er!

Som jag tidigare skrev (gillar inte ordet "skrev") så vaknade Arvid 04.15 imorse.
Själv anser jag att det är mitt i natten.. men men...
Jag tog en tupplur med honom på förmiddagen..30 minuter..

Nu när han somnade kl.18.00 så lade jag mig bredvid...
Kombinationen av hans söta små andetag och min ljudbok gjorde att jag somnade inom ca 2 minuter.. :)
Vaknade nu klockan 20.00...
Jag tror helt seriöst att det var mina livs två skönaste timmar av sömn. underbart!

Jag och Arvid gjorde en biltripp idag ... och så köpte vi en till barnvagn !
jag tyckte att det kunde vara skönt att ha en som kan stå uppe i lägenheten.. orka inte bära upp "den vanliga" för 3 våningar!
Och eftersom vi inte har hiss... så fick det bli ett vagnköp helt enkelt.. great!
Arvid provåkte lite här hemma, han ville dock itne somna i den.. men det var väl för att den var ny för honom.
Om han tjorvas imorognbitti tänkte jag prova att lägga honom i den o få honom att sova en liiiten stund till

Arvid provåker "nya" vagnen, dock med en helt ny mjukislift från Kronan!



Nu ska jag hänga tvätten som ligger i tvättmaskinen! (bättre så Andréa?) hihi...

Kram

Och ett råd till småbarnsföräldrar, passa på att sov när barnen gör det... underbart!!


LITE BILDER OCSÅ.....

Arvid är ute och åker i gåstolen/rallybilen...

Mammas och pappas stolthet...kärlek!!

När han är ute och åker så stannar han till framför TVn o kikar ibland :)
Tecknat är nog det han gillar bäst!





Postat av: Farfar Claes

00:15

Har invigt min nya bastu efter 5-års planerande och byggande.

Underbart - varm ända in i benmärgen. Har bastat minst 3 timmar.

Med ändå mer underbart är att få se nya bilder av Nils-Arvid.

Vilken fantastiskt underbar gåva.

Bästa hälsningar till familjen Nils-Arvid, Frida och Carl-Henrik.

2009-02-22 @ 00:22:56
Postat av: Ja så har jag.....modern alltså..

lagt till ett år till dom jag redan har..och då blir det 27 helt rätt lilla Frida..Tack för den fina bowlingtårtan..snygg..och du en sak till..jag tycker inte heller om ordet..jag SKREV..vem har uppfunnit det..jag byter alltid ut det när jag skriver..till..jag skrivde..visst är det fint..gör så ni också..börjar vi här och nu.. så har vi strax fått med oss hela Sverige..upp till kamp i mot orden..lalalalalala...och du Frida..inte den bilden..tag genast bort den..Hej hopp.......

2009-02-23 @ 15:42:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits