TVprogram som borde visas igen!

  • "Sikta mot stjärnorna" (inte repris, utan nya så klart!)
  • Kvinnofängelset (Repris)
  • Anmäld försvunnen (Repris)
  • Skärgårdsdoktorn (Repris)
  • Ebba och Didrik (Repris)
  • Rederiet (Repris)
  • Tre kronor (Repris)



Skulle bli jätteglad om dessa sändes igen... kan någon fixa det?
(jag har mailet TV4s tittarombudsman ang. "sikta mot stjärnorna... gör det du med!)




Postat av: Jenny L

Ja, Kvinnofängelset framför allt! Jag hade verkligen någon slags hatkärlek till det programmet. ;)

2009-02-13 @ 23:09:15
Postat av: Heidi

kan inte annat än hålla med dig.speciellt ebba o didrik och tre kronor..

Postat av: Acca

ebba och didrik har jag på DVD. underbart väder.kanske kan ta prommis tillsammans någongång?

kram kram

2009-02-14 @ 15:49:59
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Piipen

Hej Frida!

Jag håller med dig nästan till punkt och pricka.

Jag vill ha tillbaka allt och kanske oxå "Anmäld försvunnen" (fast jag missade nog det på sin storhetstid.) Åh vilka minnen... Ha det!

/ Piipen

2009-02-18 @ 00:48:59
URL: http://[email protected]

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits